Bütün hakları the-oyun.blogspot.com da saklıdır izinsiz alınamaz . Blogger tarafından desteklenmektedir.

3 Eylül 2013 Salı

Bilgisayar ip adresini bulma resimli anlatım

  1. Denetim masasına giriyoruz.
    ip adresi bulma02 225x148 Bilgisayar ip adresini bulma resimli anlatım
    ip adresi bulma02
  2. Denetim masasından ağ ve internet seçeneğine giriyoruz …
    ip adresi bulma03 225x149 Bilgisayar ip adresini bulma resimli anlatım
    ip adresi bulma03
  3. Daha sonra yerel ağ bağlantısına tıklıyoruz…
    ip adresi bulma04 190x225 Bilgisayar ip adresini bulma resimli anlatım
    ip adresi bulma04
  4. Açılan pencereden ayrıntılar tıklıyoruz ve ip adresimizi buluyoruz.
    ip adresi bulma05 188x225 Bilgisayar ip adresini bulma resimli anlatım
    ip adresi bulma05

  5. Şimdi gelelim ikinci yönteme
    1. Başlat menüsüne tıklıyoruz arama kutusuna cmd yazıyoruz ve çıkan sonuca tıklıyoruz…
      ip adresi bulma06 193x225 Bilgisayar ip adresini bulma resimli anlatım
      ip adresi bulma06
    2. cmd.exe bağlantısına tıkladıktan sonra aşağıdaki gibi bir pencere açılacak ve yazı yazma yerineipconfig yazıp entere basıyoruz…
      ip adresi bulma07 225x110 Bilgisayar ip adresini bulma resimli anlatım
      ip adresi bulma07



  6. Başlat menüsüne tıklıyoruz arama kutusuna cmd yazıyoruz ve çıkan sonuca tıklıyoruz…


  7. ip adresi bulma07
  8. Evet son olarak ip adresimizi buluyoruz.
ip adresi bulma08 225x112 Bilgisayar ip adresini bulma resimli anlatım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder